SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zapomnij o przeziębieniu” - taniec w deszczu reklamuje Aspirin C także w wersji Forte (wideo)

Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Apirin, poprzez unowocześnienie jej opakowań i logotypu. Marketer rozpoczął też nową kampanię reklamową produktu, której autorami są agencje BBDO Warszawa i MediaCom Warszawa.

Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Aspirin, wprowadzając nowocześniejsze opakowania i logotyp oraz nowy produkt - Aspirin C Forte. Te zmiany są wspierane jest nową reklamą telewizyjną pod hasłem „Aspirin C - zapomnij o przeziębieniu”, która nawiązuje do filmowego motywu „Deszczowej piosenki”. Poza standardowym wariantem leku na przeziębienie, kampania promuje także wersję Forte z podwójną dawką substancji aktywnych.

Zmiany w identyfikacji Aspirin to proces globalny, związany ze 120-leciem obecności tej marki na rynku.

Kampania obejmuje telewizję oraz internet (spoty na YouTubie i w serwisach VoD, reklamy display).

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, a spot (nakręcony w Warszawie), wyreżyserował Daniel Kaufaman. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „Zapomnij o przeziębieniu” - taniec w deszczu reklamuje Aspirin C także w wersji Forte (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl