„Zapomnij o przeziębieniu” - taniec w deszczu reklamuje Aspirin C także w wersji Forte (wideo)
Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Apirin, poprzez unowocześnienie jej opakowań i logotypu. Marketer rozpoczął też nową kampanię reklamową produktu, której autorami są agencje BBDO Warszawa i MediaCom Warszawa.
Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Aspirin, wprowadzając nowocześniejsze opakowania i logotyp oraz nowy produkt - Aspirin C Forte. Te zmiany są wspierane jest nową reklamą telewizyjną pod hasłem „Aspirin C - zapomnij o przeziębieniu”, która nawiązuje do filmowego motywu „Deszczowej piosenki”. Poza standardowym wariantem leku na przeziębienie, kampania promuje także wersję Forte z podwójną dawką substancji aktywnych.
Zmiany w identyfikacji Aspirin to proces globalny, związany ze 120-leciem obecności tej marki na rynku.
Kampania obejmuje telewizję oraz internet (spoty na YouTubie i w serwisach VoD, reklamy display).
Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, a spot (nakręcony w Warszawie), wyreżyserował Daniel Kaufaman. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Zapomnij o przeziębieniu” - taniec w deszczu reklamuje Aspirin C także w wersji Forte (wideo)