Atom Media Interaktywne jako Atom Agency z nową identyfikacją wizualną
Agencja Atom Media Interaktywne zmieniła nazwę na Atom Agency i wprowadziła nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie i serwisie internetowym.
Modyfikacja wizerunku agencji ma odzwierciedlać zmiany, które zaszły w niej w ostatnich latach. - Proces zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych zmian rozpoczęliśmy od wcielenia w życie idei „Thinking outside the box”, która nie jest dla nas tylko pustym frazesem. Chcemy, by nasza firma była postrzegana przez obecnych i przyszłych klientów jako miejsce, gdzie nowoczesność łączy się z nieszablonowym myśleniem, a to z kolei prowadzi do konkretnych rezultatów - opisuje Tomasz Gołacki, założyciel i dyrektor generalny firmy.
Nowa identyfikacja wizualna agencji jest osadzona w scenerii kosmicznej, co ma przyciągać uwagę odbiorców i odzwierciedlać to, że pracownicy firmy są gotowi na spektakularne wyzwania. Logotyp nawiązuje do zagadki dziewięciu kropek - konceptu wykreowanego przez menagerów zarządzania w latach 1970-1980.
- W nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy m.in. na dynamikę i nowoczesność, z takimi bowiem wartościami utożsamiamy dobre agencje interaktywne - komentuje Edyta Kądzioła, dyrektor kreatywna Atom Agency.
Dołącz do dyskusji: Atom Media Interaktywne jako Atom Agency z nową identyfikacją wizualną