Coca-Cola o otyłości w nowej kampanii (wideo)
W amerykańskiej telewizji ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, w której firma porusza problem otyłości.
Dwuminutowy klip pt. "Coming Together" emitowany jest w czasie największej oglądalności na antenach stacji CNN, Fox News i MSNBC.
Coca-Cola zapewnia, że jej celem jest wsparcie osób walczących z otyłością i zachęcenie do wspólnego działania. Firma chce także obalić tezę, według której za problem otyłości wśród Amerykanów odpowiadają wyłącznie słodkie napoje.
W filmiku Coca-Cola podkreśla, że spośród ponad 650 dostępnych w jej ofercie napojów, ponad 180 stanowią produkty nisko- lub bezkaloryczne. Zwraca także uwagę na swoją transparentność, jako że od zeszłego roku umieszcza na opakowaniach swoich wszystkich produktów informacje o liczbie zawartych w nich kalorii.
Za kreację spotu odpowiadają agencje Brighthouse i Citizen2.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola o otyłości w nowej kampanii (wideo)