Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18
Koncern Coca-Cola nawiązał partnerstwo z Electronic Arts, wydawcą gry FIFA 18. Jednym z elementów współpracy jest promocja dla fanów tytułu.
Promocja dla fanów popularnej gry trwa przez cały czerwiec. Kupując produkty Coca-Cola, gracz dostaje kod, który może wymienić na nagrody. Są nimi paczki w trybie FIFA Ultimate Team. Każda paczka to 1 losowy przedmiot (1 z 7 specjalnych strojów Coca-Cola w grze lub złotą rzadką paczkę złotych kart).
Współpraca z wydawcą FIFA 2018 jest częścią działań marketingowych Coca-Coli wokół piłkarskich mistrzostw świata w Rosji pod hasłem "Gotowi na emocje".
- „Gotowi na emocje” to nasze hasło przewodnie, a jednocześnie cel wspierania kibiców w trakcie sportowych rozgrywek. Na podobnych zasadach Coca-Cola chce towarzyszyć fanom gry FIFA, ponieważ nasi odbiorcy to bardzo często również pasjonaci gamingu - wyjaśnia Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18