Deutsche Telekom w międzynarodowej kampanii architektonicznie łączy ludzi
Deutsche Telekom, właściciel sieci telekomunikacyjnej T-Mobile, zaczął wizerunkową kampanię reklamową obejmującą 12 krajów europejskich, m.in. Polskę. Motto akcji brzmi: „Łączymy ludzi w Europie!”.
Główny motyw kampanii to słynne miejsca i obiekty architektoniczne - zestawione blisko siebie - z każdego z 12 krajów, w których jest prowadzona akcja. Są to m.in. zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, plac Bohaterów w Budapeszcie, brama Brandenburska w Berlinie oraz amfiteatr w Puli, most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii, most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji centralnym elementem łączącym ten krajobraz jest most Świętokrzyski. Spot pokazuje w formie animacji komputerowej, jak te słynne budowle zbliżają się do siebie, a para bohaterów z różnych zakątków Europy spotyka się na moście.
Firmę Deutsche Telekom symbolizuje litera T w kolorze Magenty, charakterystyczna dla marki T-Mobile. - Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami - komentuje Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w koncernie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania wystartowała 7 maja w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, a w bieżącym miesiącu startuje też w innych krajach, w których działa Deutsche Telekom: w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii. Obejmuje telewizję (40-sekundowy spot), internet (m.in. strona telekom.com/europe opisująca strategię Deutsche Telekom w Europie, aktywności w social media), prasę oraz outdoor (reklamy wielkoformatowe).
Międzynarodową kreację kampanii przygotowała agencja DDB Hamburg. W Polsce przy realizacji akcji pracują agencja DDB & tribal (adaptacja reklam) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Deutsche Telekom w międzynarodowej kampanii architektonicznie łączy ludzi