FoodCare postawi na zdrową żywność. "To jest przyszłość"
Prezes FoodCare, Wiesław Włodarski, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl mówi o planach na rozwój całego koncernu. Podkreśla, że choć napoje energetyczne to bardzo istotna kategoria w kontekście ekspansji globalnej, to najważniejsze z biznesowego punktu widzenia są woda i zdrowa żywność. - To jest przyszłość - mówi nam Wiesław Włodarski.
FoodCare w ubiegłym roku kupił spółkę Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne sprzedawane pod markami Ostromecko i Arca North. Dla firmy było to wejście do nowej kategorii produktowej.
Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, woda obok zdrowej żywności to najważniejsza kategoria będąca motorem wzrostu jego firmy. Tam uparuje także szans na kolejne przejęcia.
- Wielki potencjał rozwoju widzę w wodzie (to moje oczko w głowie) oraz marce Fitella, promującej zdrowy tryb życia. Na tę markę ma kilka fajnych pomysłów, może nawet jakieś przejęcie w najbliższym czasie. To jest przyszłość - woda i bardzo zdrowe jedzenie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Włodarski.
Ostromecko to marka przejęta z Niemiec. Włodarski zauważa, że tamtejszy rynek ma ogromny potencjał rozwojowy jeśli chodzi o kategorię wody. "Tam nie ma dobrej wody" - kwituje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Energetyki mają moc
Włodarski podkreśla także, że w portfolio FoodCare silną pozycję ma marka napoju energetycznego Black. Od 2012 roku reklamuje ją były pięściarz Mike Tyson, który niedawno odwiedził Polskę w ramach inauguracji nowej platformy komunikacyjnej marki "Empower yourself".
- Napoje energetyczne to dla nas ważna kategoria w Polsce. Przede wszystkim ma jednak największy potencjał, jeśli chodzi o rozwój mojej firmy na świecie. Jesteśmy w prawie 60 krajach, ciągle dochodzą nowe. Najbardziej liczymy na USA, Rosję i Wielką Brytanię, tam koncentrujemy się na rozwoju biznesu - mówi nam Wiesław Włodarski. - Chciałbym, żeby FoodCare był firmą globalną - dodaje.
Do koncernu FoodCare należą obecni marki: napojów energetycznych Black i NGINE, wody Ostromecko, napoju izotonicznego 4move, soków Frugo, deserów i dodatków do ciast Gellwe, wody i zdrowej żywności Fitella. W tym roku wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo z kofeiną BlackMeister Beer Energy.
Dołącz do dyskusji: FoodCare postawi na zdrową żywność. "To jest przyszłość"
Wlodziu, drobna sugestia zrezygnuj z dodawania cukru w Waszych produktach (ciasta, galaretki itd) i bedzie super. Ludzie juz nie slodza albo uzywaja innych zamiennikow slodzacych.. Albo chociaz wypuscie linie produktow bez dodatku cukru... I przenicy (coraz wiecej osob juz jej nie toleruje... :-( )
Brakuje mi tego na rynku.
Powodzenia!
:-)