Heineken zachęca do odpowiedzialnego picia w karnawale (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania Heinekena promująca odpowiedzialne spożywanie alkoholu. Akcję - utrzymaną w stylistyce imprezowo-karnawałowej - przygotowały firmy Publicis, OMD i K2 Internet.
W nowej kampanii Heinekena wykorzystywany jest spot, którego bohater podczas całonocnej imprezy odmawia parę razy wypicia alkoholu, m.in. kolejnej butelki Heinekena, dzięki czemu bawi się do rana. A wychodząc z klubu razem z dziewczyną - graną przez DJ Audrey Napoleon, twórczynię muzyki do reklamy - może podziwiać wschód słońca.
Akcja reklamowa jest prowadzona właśnie teraz, ponieważ okres sylwestrowy i karnawał to czas zwiększonego spożycia alkoholu. - Chcemy pokazać, że można cieszyć się Heinekenem, zachowując jednocześnie umiar i w efekcie lepiej zintegrować się z przyjaciółmi, poznać nowych ludzi i doznać niezapomnianych wrażeń - opisuje Szymon Michalik, przedstawiciel marki Heineken w Polsce.
W naszym kraju akcja obejmie ogólnopolskie kanały telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat i TVN - w kilku etapach, z których pierwszy potrwa od 28 do 31 grudnia) oraz największe serwisy internetowe (WP.pl, Onet.pl i Gazeta.pl). Globalną kreację kampanii przygotował włoski oddział agencji Publicis, reklamy internetowe na polski rynek stworzyła agencja K2 Internet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Heineken zachęca do odpowiedzialnego picia w karnawale (wideo)