Kolejne budżety Neinver dla San Markos
Właściciel sieci centrów outlet Faktory- Neinver, po półtorarocznejwspółpracy z San Markos - Republiką Dobrej Marki, powierza jejkolejne budżety marketingowe.
W październiku 2008 roku agencja San Markos wygrała przetarg naprzygotowanie i wdrożenie całokształtu działań reklamowych.Czynności te obejmują opracowanie strategii i linii kreatywnychnajwiększej inwestycji firmy Neinver w Polsce - Galerii Malta wPoznaniu. Rozszerzenie współpracy sprawia, że agencja odpowiadaćbędzie również za realizację korporacyjnych działań reklamowychoraz działań na rzecz inwestycji planowanych i realizowanych przezfirmę w różnych segmentach rynku do momentu ich otwarcia.
Dotychczasowa umowa z San Markos obejmowała pełną obsługęreklamową marki Factory na polskim rynku, a także otwarcie w marcub.r. nowego obiektu, Futura Park we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Kolejne budżety Neinver dla San Markos