Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”
Pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!” startuje kampania reklamowa województwa łódzkiego, obejmująca m.in. konkurs na innowacyjne projekty. Akcję przygotowały i realizują firmy Grupa Eskadra i Havas Media.
Kampania ma pokazywać przykłady myślenia projektowego oraz innowacyjne rozwiązania zrealizowane w województwie łódzkim. Motywem graficznym akcji jest samoprzylepna karteczka na notatki, na jakiej często zaczyna się planowanie projektu.
Celem działań jest zmiana postrzegania województwa łódzkiego zarówno przez samych jego mieszkańców, jak i - w dalszym etapie - przez wszystkich Polaków.
Głównym elementem akcji jest konkurs na najciekawsze i oryginalne projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym. Zgłoszenia można przesyłać poprzez serwis lodzkiemapomysl.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł na wsparcie realizacji jego pomysłu.
Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor w całym województwie łódzkim. Ponadto zorganizowana zostanie seria eventów w ponad 20 miastach regionu, w ramach której prowadzone będą darmowe szkolenia z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego.
Akcja potrwa do czerwca 2015 roku. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Organizatorem kampanii jest Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.
Dołącz do dyskusji: Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”