Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals
Do zespołu agencji interaktywnej The Digitals (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Maciej Samoraj, wcześniej pracujący m.in. w Comfiturze i PHD Media Direction, oraz Krzysztof Olejniczak, poprzednio związany z DDB Warszawa.
Maciej Samoraj w The Digitals objął funkcję account managera w dziale obsługi klientów. Będzie zajmował się komunikacją w internecie, odpowiadając za realizację kampanii marketingowych, serwisów i aplikacji.
Poprzednio pracował jako social media manager w agencji interaktywnej Comfitura, a wcześniej jako account executive w domu mediowym PHD Media Direction. Był zaangażowany w realizację projektów dla takich klientów jak Raiffeisen Polbank, Citroën, Lipton i Algida. Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad czterech lat.
Krzysztof Olejniczak objął w The Digitals stanowisko senior art designera. Będzie zajmował się przede wszystkim projektowaniem stron internetowych i aplikacji mobilnych.
Przez ostatnie cztery lata pracował w agencji reklamowej DDB Warszawa. Tworzył projekty dla jej głównych klientów, m.in. McDonald’s i PLL LOT, brał udział w przygotowywaniu aplikacji mobilnych takich jak „Doodad”, „Most Wanted”, czy „Pixel Heritage”. W branży reklamowej pracuje od 9 lat.
Dołącz do dyskusji: Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals