Magdalena Niewiadomska: ze Starcom MediaVest Group do SalesTube
Magdalena Niewiadomska zaczęła pracę jako szefowa zespołu intelligence division w agencji SalesTube (należącej do Group One). Poprzednio była związana ze Starcom MediaVest Group.
W SalesTube Magdalena Niewiadomska będzie zarządzała 12-osobowym zespołem intelligence division zajmującym się realizacją zaawansowanych systemów web-analitycznych (trackingowych, analityki jakościowej i ilościowej) oraz modelowaniem ekonometrycznym. Będzie odpowiedzialna za rozwój kluczowych kompetencji, takich jak optymalizacja sprzedaży, modelowanie atrybucyjne oraz scoring.
Przez ostatnie siedem lat Magdalena Niewiadomska pracowała w domu mediowym Starcom MediaVest Group. Jako analytics manager rozwijała modelowanie atrybucyjne oraz modelowanie mediów POE, służące do określenia ról mediów w strategii komunikacyjnej i zoptymalizowania ich efektywności. Realizowała projekty dla takich firm jak m.in. Samsung Electronics, T-Mobile Polska, Kompania Piwowarska i Mondelez Polska.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Niewiadomska: ze Starcom MediaVest Group do SalesTube