Matthew Williamson dla H&M
Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym trzy w Polsce,będzie oferować ubrania znanego londyńskiego projektanta MatthewWilliamsona.
- Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim,uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole ikształty. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektówdefiniujących mój charakterystyczny styl - mówi MatthewWilliamson, autor nowej kolekcji H&M.
W damskiej kolekcji dominować będą eklektyczne nadruki i żywebarwy, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek potopy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo.
Nowa kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracyWilliamsona z H&M.
Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie,dostępna będzie garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamsonzaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jegodebiutem w dziedzinie mody męskiej.
W Polsce kolekcja będzie dostępna w Warszawie w Galerii Centrum,Krakowie w Galerii Krakowskiej i w poznańskim Starym Browarze.
Dołącz do dyskusji: Matthew Williamson dla H&M