SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maxon Forte reklamowany spotem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję

Firma farmaceutyczna Adamed Pharma rozpoczęła kampanię preparatu na erekcję Maxon Forte. Spot zatytułowany “Trener uwodzenia” został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję (AI). 

Adamed Pharma startuje z nową kampanią reklamową dla marki Maxon Forte. Nowa reklama jest połączeniem tradycyjnego scenariusza z nowoczesną technologią. 

Film został w całości wygenerowany przy użyciu AI. To jedna z pierwszych reklam tego typu w Polsce, której każdy element obrazu został wykreowany przez sztuczną inteligencję. Za przygotowaniem spotu reklamowego stoją agencje Love oraz mimo.ooo. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Zenith Polska. 

- Szukamy nowych rozwiązań, jesteśmy otwarci na przecieranie szklaków i tak właśnie postrzegamy wykorzystanie technologii AI w tym projekcie – mówi Maciej Derda, business unit director OTX Adamed Pharma

Reklama to wspólna inicjatywa zespołu marketingu OTC Adamed Pharma oraz twórców kampanii "Max - trener uwodzenia" Michała Nowosielskiego (agencja Love) odpowiedzialnego za big ideę i scenariusz, reżysera - Filipa Żołyńskiego oraz Marcina Łukniewicza (agencja mimo.ooo). 

- Sztuczna inteligencja coraz szerzej wykorzystywana jest w biznesie. Z punktu widzenia tworzenia reklam daje nam ogromne możliwości – z jednej strony jest w stanie wyjść poza granice naszej wyobraźni – ale z drugiej strony potrzebuje sterowania przez człowieka. To właśnie ta symbioza człowieka z technologią zaowocowały kreacją, którą rozpoczynamy naszą przygodę z AI i śmiało stawiamy krok w przyszłość – dodaje Maciej Derda.  

- Ze sporą ostrożnością, choć zarazem ogromną ciekawością, wchodziłem w ten projekt. Dla kogoś, kto zaczynał swoją przygodę z reklamą we wczesnych latach 90tych, zmiany sposobu komunikowania się ludzi, które dokonały się w ciągu kilkunastu ostatnich lat, to taka przeprowadzka z Drohiczyna do Szanghaju – przyznaje Michał Nowosielski, twórca scenariusza spotu. 

- W przypadku tworzenia treści filmowych na obecnym etapie największą rolę odgrywa świadomość działania dostępnych narzędzi i zbudowanie z nich takiego pipeline’u, który umożliwi jak najbardziej kontrolowalne efekty – mówi Filip Żołyński, reżyser spotu.

Marcin Łukniewicz, producent spotu zwraca zaś uwagę, że: - Produkcja spotu „Max - trener uwodzenia” dla mimo.ooo nie jest pierwszym krokiem, ale bez wątpienia jest punktem kulminacyjnym naszej długotrwałej pracy nad wykorzystaniem AI w kreacji treści.  

 

Dołącz do dyskusji: Maxon Forte reklamowany spotem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
no, trzeba przyznać że jest wyjątkowo drewniana, nawet jak na ta kategorię...
odpowiedź
User
y
hahaha dokładnie tak :)
no, trzeba przyznać że jest wyjątkowo drewniana, nawet jak na ta kategorię...
odpowiedź
User
lol
Straszna słabizna - sztuczność i AI widać w tym klipie jak na dłoni. Ciekawe swoją drogą połączenie - sztuczność i preparat na erekcję... No ale zaoszczędzone pieniążki na wynajmowaniu aktorów, oświetleniowców, etc. - "bezcenne"...
odpowiedź