Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za darmowe treści
88 procent mobilnych użytkowników z Wielkiej Brytanii jestzainteresowanych otrzymywaniem mobilnych reklam typu pre-roll wzamian za darmowe treści wideo.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Dynamic Logicna zlecenie zajmującej się mobilną reklamą agencji 4th ScreenAdvertising - informuje serwis Marketing Charts.
Trwające sześć tygodni badanie na portalu O2 Active pokazało, żemobilne reklamy pre-roll zwracają uwagę użytkowników, zwiększająrozpoznawalność marki, a także liczbę korzystnych dla reklamodawcówopinii.
59 procent respondentów stwierdziło, że tego typu reklamysprawiły, iż bardziej zainteresowali się promowanymi markami, a na62 procentach badanych marki te zrobiły dobre wrażenie.
Badanie zostało przeprowadzone między 31 marca a 9 majabieżącego roku na grupie 600 mężczyzn i kobiet w wieku co najmniej16 lat. Serwowano im 15-sekundowe reklamy typu pre-roll, m.in.takich marek jak Citroen i LG.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za darmowe treści