Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A
Mona Kinal została szefową marketingu firmy G2A, największej na świecie platformy marketplace z produktami cyfrowymi. Wcześniej kierowała marketingiem Empiku.
Kinal przed przejściem do G2A przez ponad dwa lata była chief marketing officerem Empiku, nadzorowała w firmie zespoły brandu i komunikacji, PR & eventów oraz trade marketingu.
- Od kilku miesięcy właśnie jestem - jako CMO - częścią międzynarodowego teamu G2A.COM - napisała w mediach społecznościowych Mona Kinal. - Przekonana doświadczeniami ostatnich miesięcy wiem, że G2A to moje miejsce, zwł. dzięki pełnym pasji, energii i entuzjazmu, zaangażowanym, odważnym ludziom z różnych zakątków świata, z którymi mam przyjemność pracować każdego dnia - dodaje marketerka.
Mona Kinal ma prawie 20-letnie doświadczenie w marketingu. Pracowała m.in. jako global marketing director w firmie OTCF (właściciel marki 4F), global marketing director w Kazar Group, w Viacom International Media Networks, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej oraz i Środkowo-Wschodniej w ramach sieciowej agencji MMD.
Firma G2A powstała w 2010 w Rzeszowie. Obecnie funkcjonuje globalnie, a korzysta z niej ponad 20 milionów użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 75 tysięcy cyfrowych produktów (m.in. , giftcardy, oprogramowanie) oferowanych przez sprzedawców. G2A jest plasowane m.in. wśród top 10 największych marketplace w Europie.
Dołącz do dyskusji: Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A
b) Nie odeszła z empik ale została odesznięta.
c) G2A powinno już szukać nowego dyrektora marketingu.