SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” z największym spadkiem w listopadzie

W listopadzie ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie 2015 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2014 roku zwiększyła się o 1,39 proc. i wyniosła 109 511 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 4,55 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 71 027 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w analizowanym okresie należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 40 816 egz., po spadku o 6,47 proc.

Drugą lokatę zajął „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 35 115 egz., po stracie o 0,08 proc.

Na podium uplasował się jeszcze magazyn „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 25,54 proc. - co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 24 997 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

209 946

109 571

109 511

201 602

108 129

108 005

Auto Świat

125 364

71 092

71 027

128 693

76 565

74 410

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

86 000

40 816

40 816

87 000

43 840

43 640

Auto Świat Poradnik

65 983

35 150

35 115

61 966

35 142

35 142

Top Gear

51 992

25 146

24 997

65 995

33 693

33 573

Auto Motor i Sport

51 000

24 320

24 320

52 625

26 051

26 051

Świat Motocykli

27 000

14 101

14 101

37 112

16 298

16 298

Automobilista

18 200

8 100

8 100

20 000

7 738

7 738

Classic Auto

13 800

6 697

6 697

15 000

8 081

8 081

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 8,57 proc., a wynik „Auto Świata” wzrósł o 6,57 proc.

Wśród miesięczników niemal wszystkie magazyny odnotowały spadki, a najwięcej stracił tutaj również „Top Gear” - było to 10,64 proc.

Jedyny wzrost, wynoszący 11,85 proc., zanotował miesięcznik „Automobilista” (Automobilista).

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

209 946

109 571

109 511

202 952

100 870

100 870

Auto Świat

125 364

71 092

71 027

116 286

66 711

66 647

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

86 000

40 816

40 816

86 000

43 190

43 190

Auto Świat Poradnik

65 983

35 150

35 115

69 933

39 019

39 019

Top Gear

51 992

25 146

24 997

53 994

28 120

27 973

Auto Motor i Sport

51 000

24 320

24 320

51 225

25 544

25 544

Świat Motocykli

27 000

14 101

14 101

27 500

14 543

14 543

Automobilista

18 200

8 100

8 100

18 200

7 277

7 242

Classic Auto

13 800

6 697

6 697

14 400

6 823

6 823

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” z największym spadkiem w listopadzie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Top Girl
Przypominam, ze w tym wydaniu TG druga połówka plakatu. W kolejnym - 1/5 rękawicy Stiga. Konkretnie środkowy palec.
0 0
odpowiedź