SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zwiększyła się o 3,78 proc. i wyniosła 105 620 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,88 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 56 274 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w październiku ub.r. wyniósł 43 629 egz. Zwiększył się o 4,86 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich pism.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 29 970 egz., po spadku o 8,45 proc.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 19,76 proc. do 11 081 egz.

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 4,93 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 1,32 proc.

Wśród miesięczników wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Automobilista” (Automobilista) - było to 14,75 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MagicJ
Szkoda Auto Świata. Od wielu lat, Zarząd nie myślał perspektywicznie o tym segmencie. Obowiązywał jedynie stały cykl, zmiany, cięcia, zwolnienia, zmiany, cięcia, zwolnienia. Sam internet bez silnego zaplecza dziennikarzy "papierowych" nie popływa nad powierzchnią. Ciekawe kiedy Nadworny Księgowy i mistrz strategii Marek D. sprzeda cały segment w piz...u
odpowiedź
User
Stary
Dobre podejście. Tradycja i stałość. A nie te durne eksperymenty Niemców o samochodach elektrycznych czy jakimś wodorze.
odpowiedź