MTV Networks Polska i At Media badają gust reklamowy młodzieży
Rozpoczyna się drugi etap konkursu Spoters 2008, w którymInteraktywny Instytut Badań Rynkowych zbada preferencje spotówreklamowych wśród młodzieży. W pierwszym fazie do konkursuzgłoszonych zostało ponad 130 spotów.
Spośród nich, reprezentatywna grupa młodych ludzi w wieku 13-29nominowała swoje typy w pięciu konkursowych kategoriach.
Statuetki Spoters 2008 - dla najbardziej lubianych spotówreklamowych - przyznają widzowie stacji MTV Polska i Viva Polska winternetowym głosowaniu. Na nominowane spoty w każdej z kategoriimożna głosować na stronie projektu - www.spoters.pl. Spot reklamowy, któryzdobędzie najwięcej głosów, otrzyma Grand Prix. Wręczenie nagródodbędzie się podczas uroczystej gali 26 listopada br.
Plebiscyt Spoters 2008 jest promowany na antenie młodzieżowychkanałów MTVNP oraz w serwisach www.mtv.pl i www.viva-tv.pl.
Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska i At Media badają gust reklamowy młodzieży