Nielsen: Facebook trzecim najpopularniejszym serwisem wideo
W październiku klipy wideo w internecie oglądało 138,62 miliona unikalnych użytkowników z USA.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że obejrzeli oni w sumie 11,23 miliarda filmików, co dało średnią 81 klipów na jednego użytkownika. Każdy z nich przeznaczył na oglądanie klipów średnio 212,5 minuty.
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w październiku należący do Google YouTube, który zanotował 105,92 miliona unikalnych użytkowników i 6,63 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (632,7 miliona), Facebook (217,8 mln), MSN/Windows Live/Bing (183,6 mln), Yahoo! (173,5 mln), Fox Interactive Media (160,7 mln), ABC Television (136,3 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (119,9 mln), ESPN Digital Network (109,8 mln) oraz CBS Entertainment Network (103,7 mln).
Warto tutaj podkreślić świetny wynik Facebooka, który w porównaniu z miesiącem wcześniej awansował z 10. na 3. pozycję.
Dołącz do dyskusji: Nielsen: Facebook trzecim najpopularniejszym serwisem wideo