Nimm2 w sieci Real: Plok plok i do nagród jeden krok
W sieci supermarketów Real ruszył konkurs promujący cukierki Nimm2 żujki (Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Konkurs Nimm2jest skierowany do osób, które kupią co najmniej dwa produkty tej marki, w tym jedne Nimm2 żujki lub Nimm2 żujki kwaśne. Następnie należy wysłać - jak najszybciej po każdej pełnej godzinie - SMS pod numer 81098 o treści nimm2. Nagrodami w konkursie jest 16 laptopów, 160 hulajnóg i 480 lunch box’ów.
Akcję - zaplanowaną od 29 sierpnia do 13 września - obsługuje Euro RSCG 4D. Agencja odpowiedzialna jest za koncepcję kreatywną konkursu, przygotowanie i dystrybucję materiałów POS, zakup nagród oraz obsługę systemu SMS.
Dołącz do dyskusji: Nimm2 w sieci Real: Plok plok i do nagród jeden krok