SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Halo tu Polsat" dogania "Pytanie na śniadanie" w grupie komercyjnej

Najwięcej widzów w weekendy ogląda program „Dzień dobry TVN” - wynika z danych Nielsena. Najmniej widzów ma na razie nowy program “Halo tu Polsat”, ale w grupie komercyjnej 16-59 śniadaniówka Polsatu ma już niemal taką samą widownię i udział jak “Pytanie na śniadanie” TVP2. 

Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek

W ciągu czterech weekendów między 30 sierpnia a 22 września br. średnia oglądalność  programu „Halo tu Polsat” wyniosła 179 tys. widzów, co dało Polsatowi udział w telewizyjnym rynku na poziomie 3,71 proc. w grupie wszystkich widzów, 4,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,14 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W miniony weekend program po raz pierwszy przekroczył granicę 200 tys. widzów. 

Nowy śniadaniowy program Polsatu, który zadebiutował na antenie pod koniec sierpnia i póki co jest emitowany trzy razy w tygodniu, zajmuje trzecią pozycję pod względem weekendowej oglądalności.

Liderem jest „Dzień dobry TVN”, który tym samym okresie przyciągnął przed ekrany średnio 358 tys. widzów, co przełożyło się na 7,18 proc. udziałów stacji TVN w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów oraz 8,51 proc. w grupie 16-49 i 8,61 proc. w grupie wiekowej 16-59. 

Pozycję wicelidera weekendowej oglądalności zajmuje „Pytanie na śniadanie” TVP2 ze stratą 106 tys. widzów w porównaniu do programu TVN. Poranny magazyn Dwójki w analizowanym okresie oglądało średnio 252 tys. widzów, co dało stacji udział w telewizyjnym rynku na poziomie 5,09 proc. w grupie wszystkich widzów, 4,24 proc. w grupie 16-49 i 4,16 proc. w grupie 16-59. 

„Halo tu Polsat” goni weekendowe wydania „Pytania na śniadanie”

Po prawie miesiącu od premiery programu „Halo tu Polsat” śniadaniówkę Polsatu ogląda co prawda najmniej widzów, ale różnica w średniej oglądalność w porównaniu do „Pytania na śniadanie” to 73 tys. odbiorców

Jeszcze mniejszy dystans między Polsatem a TVP2 widać pod względem udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie komercyjnej 16-59, gdzie różnica jest minimalna i wynosi dwie setne. 

Program „Halo tu Polsat”, który jest emitowany od piątku do niedzieli między godziną 8.00 a 11.00, prowadzą trzy pary prowadzących: Agnieszka Hyży i Maciej Rock, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna. Program realizowany jest w hali 500 w kompleksie Cyfrowego Polsatu w Warszawie, a to, czym do tej pory najbardziej odróżnia się od konkurencji, to udział publiczności w studiu. 

Czytaj także: Obejrzeliśmy "Halo tu Polsat". Program nie ma typowego domowego klimatu [OPINIA]

“Dzień Dobry TVN” wrócił do regularnych, codziennych wydań pod koniec sierpnia. Do zespołu dołączył Maciej Dowbor, który zastąpił u boku Sandry Hajduk-Popińskiej Annę Senkarę. Poza nimi z widzami TVN niezmiennie spotykają się o poranku także Dorota Wellman i Marcin Prokop, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński oraz Paulina Krupińska i Damian Michałowski. W tym sezonie w ramach akcji “Gwiazdy w akcji” wymienionym prezenterom towarzyszą w programie także znane postaci życia publicznego (m.in. Adam Małysz, Piotr Adamczyk czy Małgorzata Ostrowska), które sprawdzają się roli prowadzących czy reporterów. 

Czytaj także: Anita Włodarczyk kolejną gwiazdą „Dzień Dobry TVN”

Program "Pytanie na śniadanie" po całkowitej wymianie prowadzących, jaka miała miejsce pod koniec roku, prowadzą: Joanna Górska i Robert Stockinger, Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. Szefową programu jest Kinga Dobrzyńska, która już w maju zapowiedziała zmiany w śniadaniówce TVP2. “Pytanie na śniadanie” - najpewniej od października - będzie nadawane z nowego studia, zmianie ulegnie także czołówka, a w programie pojawią się nowe cykle. Autorką jednego z nich będzie aktorka Magdalena Różczka.  

Czytaj także: „Pytanie na śniadanie” jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie

Dołącz do dyskusji: "Halo tu Polsat" dogania "Pytanie na śniadanie" w grupie komercyjnej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Widzów w granicach 200 tyś. Zachwycacie się takimi wynikami? Dla mnie to słaba oglądalność.
5 3
odpowiedź
User
Mikolaj
Pytanie na Śniadanie zeszło już w tygodniu do 200 tys w 4+ czyli połowy widowni sprzed roku ale widać że zarząd jest usatysfakcjonowany takim wynikiem i jego szefową
11 2
odpowiedź
User
Gie
Tak trudno przedstawić te dane w tabelce żeby były bardziej czytelne? Przecież to minuta roboty z kopiuj wklej.
10 0
odpowiedź