Piast stawia na koszykówkę
Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampaniękomunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużynyASCO Śląsk Wrocław.
Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie igrudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenieTVP3. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych,dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji60-lecia WKS Śląsk.
Równolegle do prowadzonej w TVP3 kampanii sponsoringowejzaplanowano wiele ciekawych aktywności dla konsumentów Piastakibicujących wrocławskiemu klubowi - liczne konkursy organizowane wprasie, radiu i na stronie internetowej marki, a także konkursytowarzyszące samym rozgrywkom. Przewidziano także specjalnąpromocję konsumencką, w której za zakup 4 piw Piast otrzymać będziemożna kolejne piwo gratis.
W związku z obchodzonym w tym roku 60-leciem wrocławskiego klubuWKS Śląsk marka Piast przygotowała także dedykowane opakowanianawiązujące do tego jubileuszu. Pojawiające się na opakowaniu hasło"Moje Miasto. Mój Klub. Mój Piast." w wyrazisty i czytelny sposóbakcentuje więzi łączące markę z mieszkańcami Wrocławia i ichklubem.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 CommunicationsGroup.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Piast stawia na koszykówkę