"Puszka na 100-lecie Legii" w konkursie Królewskiego
Należąca do Grupy Żywiec marka piwa Królewskie rozpoczęła konkurs pod hasłem "Puszka na 100-lecie Legii". Za jego realizację odpowiada agencja PoV.
Konkurs "Puszka na 100-lecie Legii" uświetnia jubileusz klubu, którego sponsorem marka piwa Królewskie jest od 2004 r. Zaprosiła ona kibiców do głosowania i wyboru spośród 3 propozycji limitowanej edycji puszki, która ma się pojawić na rynku w listopadzie 2016 r.
Głosowanie odbywa się pod adresem królewskie.pl i potrwa do 18 września 2016 r. Na stronie można też na bieżąco śledzić wyniki głosowania.
Równolegle z konkursem od marca br. trwa loteria "Gotowi do świętowania", w której do wygrania było ponad 1 milion nagród, a wiele z nich jeszcze nie trafiło do rąk konsumentów. Loteria potrwa do połowy listopada br.
Konkurs "Puszka na 100-lecie Legii" na zlecenie Grupy Żywiec organizuje agencja PoV. Za PR marki Królewskie odpowiada agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: "Puszka na 100-lecie Legii" w konkursie Królewskiego