Reklamodawcy gotowi na Super Bowl, będą spoty 28 marek (zobacz spoty)
Na kilka dni przed tegorocznym finałem Super Bowl 28 firm potwierdziło zakup czasu reklamowego w stacji NBC. Nie wszystkie jednak ujawnią swoje spoty już przed meczem.
Według ostatnich informacji pochodzących od stacji NBC, która w tym roku transmituje finał amerykańskiej ligi futbolowej, do tej pory udało się sprzedać 95 proc. czasu antenowego przeznaczonego na reklamy (więcej informacji tutaj). Amerykański nadawca nie potwierdził na razie sprzedaży całej oferty reklamowej.
NBC nie podaje też ile minut w czasie tegorocznej transmisji Super Bowl zostanie przeznaczonych na reklamy. W ostatnich latach czas ten stopniowo się wydłużał – z 45 minut w 2008 r. do 49 minut podczas ubiegłorocznej relacji. W br. cena jednego 30-sekundowego spotu wynosi ok. 4,5 mln dol. Nie wiadomo jeszcze ile na sprzedaży czasu reklamowego zarobi w br. NBC, w roku 2014 przychody reklamowe związane z transmitowaniem Super Bowl osiągnęły poziom 331,8 mln dol.
Według bieżących informacji swój udział w przerwach reklamowych związanych z transmisją Super Bowl XLIX potwierdziło 28 reklamodawców z różnych segmentów rynku. Część z nich do chwili obecnej trzyma w tajemnicy reklamy, które zamierza pokazać na Super Bowl .
Lista marek reklamujących się podczas transmisji z tegorocznego Super Bowl
Motoryzacja
BMW
Niemiecki koncern motoryzacyjny w 60-sekundowym spocie przygotowanym przez agencję Kirshenbaum Bond Senecal + Partners będzie promował swój nowy elektryczny samochód BMW i3.
Kia Motors
Podczas finału Super Bowl XLIX koreański koncern zaprezentuje trwający 60 sekund spot reklamujący model Sorento. W roli głównej wystąpi Pierce Brosnan, aktor znany z roli Jamesa Bonda. Reklamę przygotowała agencja David & Goliath.
Nissan
Marka Nissan powraca do grupy reklamodawców Super Bowl po raz pierwszy od 1997 r. W spocie przygotowanym przez agencję TBWA\Chiat\Day in Playa del Rey wystąpi siedmiu vlogerów znanych z serwisu YouTube.
Toyota
Po raz trzeci z rzędu japońska marka zaprezentuje swoją reklamę na Super Bowl, tym razem zrealizowaną przez amerykański oddział Saatchi & Saatchi. Będzie promować najnowszą wersję modelu Camry.
Lexus
Należąca do Toyoty luksusowa marka przygotowała wspólnie z agencją Walton Isaacson 30-sekundową reklamę modelu NX.
Mercedes-Benz
W 60-sekundowym spocie niemiecki koncern będzie promował swoją markę kombinacją animacji i gry aktorskiej. Za kreację odpowiada agencja Merkley + Partners.
WeatherTech
Producent części i akcesoriów samochodowych przygotował 30-sekundową reklamę swojej firmy wspólnie z agencją Pinnacle Advertising. Firma jest obecna w paśmie reklamowym Super Bowl drugi rok z rzędu.
Pozostałe reklamy na kolejnych podstronach
Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy gotowi na Super Bowl, będą spoty 28 marek (zobacz spoty)