Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”
„Tu zaczyna się dom” - pod takim hasłem wystartowała kampania radiowa portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.
Ogólnopolska kampania „Tu zaczyna się dom” rozpoczęła się w poniedziałek i jest prowadzona jednocześnie w 35 stacjach radiowych. Portal towarzyszy słuchaczom przy najpopularniejszych audycjach i serwisach w RMF FM, sieci Radia Zet i TOK FM: Dzień Dobry Bardzo, Wiadomościach Ekonomicznych, Kamil Nosal Wkręca, Auto Zet, Codziennym Magazynie Motoryzacyjnym i prognozach pogody.
Nieruchomości-online w eterze
Spoty reklamowe i informacje o sponsoringu pojawią się też w rozgłośniach lokalnych sieci Radia Plus (m.in. Bydgoszcz, Głogów, Gniezno, Gorzów, Legnica, Radom, Zielona Góra) oraz Meloradia (m.in. Olsztyn, Toruń, Kielce, Opole, Bielsko-Biała, Konin, Giżycko).
Kampania jest częścią strategii reklamowej portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe budujące ruch, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki. Będzie to jednocześnie już druga kampania wizerunkowa w 2021 r. Pierwsza, realizowana na początku roku, obejmowała promocję spotów reklamowych w serwisach YouTube i Facebook.
Dołącz do dyskusji: Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”