Sławomir Mrożek i młodzieżowi emeryci reklamują PKO BP Bankowy OFE
W prasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa PKO BP Bankowego OFE. Akcję – opartą na motcie Sławomira Mrożka – przygotowały firmy Lemoniada, Testardo Gram i ZenithOptimedia.
Startująca właśnie kampania PKO BP Bankowego OFE ma na celu promocję zmienionego wizerunku tej firmy. Przypomnijmy, że do końca ub.r. fundusz funkcjonował pod nazwą Bankowy OFE.
Hasłem głównym akcji reklamowej jest motto Sławomira Mrożka „Jutro to dziś, tyle że jutro”. – Chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że warto już teraz pomyśleć o tym, jak może wyglądać ich przyszłość w wieku emerytalnym, a także pokazać, że również na emeryturze ich życie może się zmienić na lepsze, gdy będą mogli realizować pasje i marzenia odkładane na później – opisuje Cezary Burzyński, prezes zarządu PKO BP Bankowy PTE. W związku z tym w kampanii wykorzystywane są layouty pokazujące emerytów w nietypowych rolach i sytuacjach.
Akcja rusza 18 października w prasie (dzienniki, dodatki magazynowe do dzienników, tygodniki opinii, magazyny lifestylowe, TV guidy, magazyny tematyczne), internecie i oddziałach PKO BP (plakaty, ulotki), a z początkiem listopada obejmie outdoor (190 tablic na terenie ośmiu aglomeracji miejskich: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania, Szczecina, Wrocławia, Trójmiasta i Śląska).
Koncepcję kampanii – zaplanowanej do końca listopada – przygotował butik kreatywny Lemoniada, realizacją zajmuje się agencja Testardo Gram, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Sławomir Mrożek i młodzieżowi emeryci reklamują PKO BP Bankowy OFE