SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spark Foundry tworzy Growth Team, na czele Michał Pyc

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, tworzy Growth Team, którego głównym zadaniem jest wsparcie klientów w rozwoju dojrzałości cyfrowej, czyli wzrost biznesu w oparciu o strategię innowacji i rozwiązania Data & Tech. Zespołem pokieruje Michał Pyc, nominowany na stanowisko growth directora.
 

Działania Growth Teamu będą odpowiedzią na wyzwania przed jakimi stoją klienci związane z efektywnym zarządzaniem ekosystemem danowym kampanii digital w szczególności w obliczu zmian i wyzwań najbliższego roku. 

Jednym z głównych obszarów pracy zespołu będzie wdrażanie rozwiązań z portfela Google Marketing Platform związanych m.in. z zaawansowaną analityką, scoringiem kampanii, optymalizacją konwersji oraz optymalizacją kreacji. Dodatkowo Growth Team będzie wsparciem we wdrożeniach rozwiązań z obszaru zaawansowanej analityki digital tj/ ad verification, attention oraz rozwoju obecności naszych klientów w obszarze retail mediów. W tym celu będzie blisko współpracował z praktykami specjalistycznymi Publicis Groupe – Zespołami Platforms, Performics oraz YOTTA czy NextTECHnow – programem akceleracyjnym Publicis Groupe, skoncentrowanym na budowaniu partnerstw ze startupami z obszaru Martech & Adtech.

Zespół Michała Pyca funkcjonować będzie w Spark Foundry równolegle z zarządzanym przez Małgorzatę Hejkę teamem Strategy & Innovation.

- Jako pierwsza i jedna z niewielu w regionie EMEA grup reklamowych, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje Google Marketing Platform chcemy jeszcze aktywniej inspirować i wspierać Klientów we wdrażaniu rozwiązań GMP. Podejmujemy także szereg innych działań tj. szkolenia, webinary, rekomendacje technologii czy konkretnych produktów, które mają zapewnić wzrost biznesu naszych klientów. Tego ducha najlepiej rozumie Michał, który współtworzy sukces Sparka od wielu już lat. Jestem przekonana, że doskonale sprawdzi się w nowej roli, bazując na swoim doświadczeniu we współpracy z klientami i ekspertyzie, pomoże nam się rozwijać i osiągać ambitne cele biznesowe, zarówno agencji, jak i naszych klientów – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.

Michał Pyc od 20 lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 roku związany jest z Grupą Publicis, a od 2019 roku z agencją Spark Foundry, w której odpowiadał za prowadzenie kluczowych klientów agencji. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy). Wielokrotny laureat Effie Awards, autor innowacyjnej metaanalizy i raportu „Kreatywność na sterydach” oceniającego wpływ elementów kreacji TV na ROI w kampaniach reklamowych. 

Dołącz do dyskusji: Spark Foundry tworzy Growth Team, na czele Michał Pyc

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl