Sportowcy witają pierwszy śnieg w nowej reklamie Nike
Zimowa sceneria, futbolowy mecz na ośnieżonym boisku i tłum sportowców to treść nowego spotu reklamowego marki Nike. Głównym bohaterem reklamy jest Rob Gronkowski, znany zawodnik futbolu amerykańskiego polskiego pochodzenia.
W nowym dwuminutowym spocie marka Nike postanowiła powitać zimę i przy okazji zareklamować serię swoich sportowych strojów przeznaczonych do treningów w mroźnych warunkach.
Głównym bohaterem opowieści jest futbolista Rob Gronkowski, mający polskie korzenie zawodnik startującej w lidze NFL drużyny New England Patriots. Roba budzą o poranku płatki śniegu wpadające do pokoju przez uchylone okno. Zamiast otworzyć okno na oścież by wyjrzeć na zewnątrz twardy futbolista rozbija głową zmrożoną szybę i wychodzi na zewnątrz.
Do podążającego z piłką ośnieżoną ulicą głównego bohatera dołączają inni sportowcy – hokeiści, biegacze, łyżwiarki, koszykarze – w sumie 19 zawodników różnych dyscyplin. Swoją wędrówkę kończą na pokrytym śniegiem placu, gdzie za chwilę zaczną grę.
Cały spot utrzymany jest w pogodnym, pełnym energii nastroju, a z ekranu tchnie rześki klimat mroźnego poranka. Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Sportowcy witają pierwszy śnieg w nowej reklamie Nike