Rusza kampania informacyjna stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II
Rozpoczęła się kampania informacyjna prezentująca cele i potencjał stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II - samorządowego programu stypendialnego, działającego od 15 lat.
Bohaterami kampanii są laureaci stypendium. Ich historie pokazują, że poprzez udział w programie, młodzi otrzymują coś więcej niż tylko wsparcie finansowe – mają szansę na rozwój indywidualnych pasji, działanie we wspólnocie i współtworzenie społeczności ludzi zaangażowanych w kształtowanie przyszłości Warszawy.
Do udziału w kampanii zaproszonych zostało pięć młodych osób, laureatów stypendium m.st. Warszawy im. Jana Pawła II: Nikodem – aktywista społeczny, autor wielu projektów realizowanych w ramach warszawskiego budżetu obywatelskiego; Nikola i Wiktoria – siostry, karateczki, medalistki Mistrzostw Polski; Karolina – dyrygentka chóralna i pianistka oraz dr n. med. Paweł Salwa, urolog, twórca Polskiego Centrum Urologii Robotycznej, jeden z czołowych operatorów robota da Vinci w Europie.
Zainteresowania i osiągnięcia stypendystów odpowiadają profilowi programu stypendialnego, w którym głównym kryterium podlegającym ocenie jest zaangażowanie i osiągnięcia w dziedzinach nauki, sportu, sztuki i działalności społecznej.
W pierwszym etapie kampania realizowana jest w mediach społecznościowych Centrum Myśli Jana Pawła II – na kanale YouTube, na profilach na Facebooku (Stypendia m.st. Warszawy im. Jana Pawła II oraz Centrum Myśli Jana Pawła II), na Twitterze, Instagramie oraz LinkedInie.
Kampania wzmocniona jest pozycjonowaniem w Google Ads/YouTube oraz Facebook Ads. Dodatkowo, w wybranych ogólnopolskich portalach edukacyjnych (Moje Stypendium, Perspektywy, NGO), w internetowych wydaniach lokalnych mediów warszawskich (Nasze Miasto, Gazeta Stołeczna), a także w serwisie rp.pl, publikowane są teksty promocyjne.
Drugi etap zostanie zrealizowany wiosną 2021 roku, przed rozpoczęciem rekrutacji na kolejną edycję stypendiów. Organizator planuje działania outdoorowe (spoty i plakaty w przestrzeni miejskiej), medialne oraz kampanię w internecie.
Kampanię tworzą spoty filmowe oraz seria grafik, a uzupełniają ją komentarze ekspertów. Materiały powstały na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II we współpracy z agencją kreatywną MUFU.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania informacyjna stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II