Studio Tank i Black Rabbit tworzą Tank Group
Studio produkcyjne Tank kupiło mniejszościową część udziałów w spółce Black Rabbit. Obie firmy będą jako Tank Group zajmować się produkcją reklam telewizyjnych oraz treści wideo.
Obie marki pozostaną na rynku, niezmiennie zarządzane przez Magdę Olak (Tank) i Wojciecha Jeżowskiego (Black Rabbit). Działami produkcji obu firm zarządzać będzie Lucyna Stróżak.
Przed stworzeniem grupy firmy współpracowały już projektowo. Teraz, wspólnie oferować będą produkcję treści do telewizji i internetu.
- Powszechny dostęp do treści video nakłada na reklamodawców konieczność produkcji materiałów wysokiej jakości, niezależnie od tego, do którego z kanałów komunikacji są przeznaczone. To, czym się różni podejście w przypadku produkcji ATL i internetowych, w tym do kanałów social media, to nie tylko dynamika, z jaką trzeba organizować pracę i dostarczać content. To także umiejętność efektywnego wykorzystania budżetu produkcyjnego do wielokanałowej dystrybucji - powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca studia Tank.
Tank produkuje reklamy dla takich klientów jak IKEA, Grupa LOTOS czy T-Mobile. Rozwija także produkcję filmów fabularnych. Na premierę czeka „Volterra” w reżyserii Jacka Borcucha z udziałem m.in. Krystyny Jandy i Kasi Smutniak.
Black Rabbit specjalizuje się w produkcji treści branded content, digital oraz reklam. Studio odpowiadało także za produkcję filmu o Powstaniu Warszawskim "There’s a city". Największym klientem firmy jest Trend Micro.
Dołącz do dyskusji: Studio Tank i Black Rabbit tworzą Tank Group