Wzrost nakładów na reklamy w grach
Rynek reklamy w grach będzie wart 1,2 miliarda dolarów w ciągu 3 lat - poinformował Ed Bartlett z IGA Worldwide.
Bartlett powiedział, że dwa czy trzy lata temu wydatki na reklamy w grach były zdecydowanie za niskie w porównaniu do ich udziału w korzystaniu z mediów.
„W 2003 roku gry miały 13,5 procenta udziałów w korzystaniu z mediów, ale zaledwie 0,06 procenta udziału w całkowitych wydatkach na reklamę” – mówi Bartlett. „Jednak sytuacja szybko się zmienia i widać w tym obszarze bardzo szybki wzrost. W naszej firmie IGA przypatrywaliśmy się wielu prognozom najważniejszych analityków z branży – włącznie z raportami takich firm jaki Citi, IDC, Yankee Group, Forrester i SIG. W związku z tym możemy z całą pewnością stwierdzić, że rynek reklam w grach do 2010 roku będzie wart co najmniej 1,2 miliarda dolarów.”
Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w grach